6 krokov pred začatím online podnikania!
Prvým krokom je vytvorenie si jedinečného vizuálu. Mal by najlepšie vystihovať to, čomu sa vaše podnikanie venuje. Návštevníkov by to malo ohromiť. Písaný text je tiež dôležitý, ale nevyhnutné sú i obrázky. Ľudský mozog si vďaka nim dokáže zapamätať omnoho viac. Text sa im totiž spojí s daným obrázkom a ani nebudete vedieť ako, návštevníkov, ktorí vašu stránku už navštívili, to priláka opäť.
Druhým podstatným krokom je vytvorenie si tzv. redakčného systému. Znamená to, že potrebujete webovú stránku, na ktorej to bude prebiehať. V súčasnosti existuje mnoho webových stránok, respektíve systémov, ktoré vám pomôžu. Snáď najpoužívanejším systémom je WordPress, ktorí využíva i mnoho ďalších ľudí. Vďaka pluginom, ktoré WordPress ponúka, si svoju stránku môžete nastaviť tak, ako chcete.
Tretím krokom je vyniknutie vašej stránky. Skúste byť originálny a jedinečný. Musíte zaujať a odlíšiť sa od ostatných čo najviac, no zároveň byť čo najľahšie zapamätateľný. Ani príliš veľa textu a obrázkov na prvej strane nie je vhodným riešením. Snažte sa byť preto čo najvýstižnejší. Preto tomuto kroku venujte dostatok času, aby to nebolo prvoplánové, no ani príliš prešpekulované. Skúste ešte predtým, než to naplno rozbehnete, ukázať vaše nápady rodine či blízkym, nech posúdia, ako to na nich vplývalo.
Štvrtý krok. Svoje stránky premeňte na predajné stroje, znamená to, aby vaše stránky predávali a vy ste mali zárobok. Môže ísť o využitie nejakých doplnkových služieb v podobe napríklad členstva.
Piatym krokom je vytvorenie si dôležitých pilierov vášho online podnikania. Mali by to byť akési základne elementy, ktoré váš internetový obchod bude spĺňať. Mali by to byť nasledovné, a to domovská stránka, cieľová stránka, blog a showroom.
Šiestym krokom je zviditeľnenie sa na sociálnych médiach. V dostupnosti sú rôzne, môžete pôsobiť na jednej alebo aj na viacerých, je to len na vás. Potrebné je komunikovať, aby sa o vás dozvedelo čo najviac ľudí. Zároveň je to aj akýsi spôsob reklamy. Na sociálnych sieťach teda môžete prezentovať vaše novinky, šíriť dôležitých obsah a komunikovať so zákazníkmi.
Ak sa teda rozhodnete pre tento spôsob podnikania, nie je nič, čo by vás malo zastaviť.